הצוות שלנו

עו"ד דורון אלקיים

בעלים ומייסד
עו"ד דורון אלקיים

ליצירת קשר: doron@elkayam-law.com

בוגר תואר ראשון במשפטים – אוניברסיטת לונדון (1990).

בתחום המקרקעין, מלווה עו"ד אלקיים, מהבחינה המשפטית, תכנון של הרחבות ישובים (קיבוצים ומושבים), מעורב בליווי משפטי של תוכנית שונות (תב"ע) למסחר, מגורים, כרייה וחציבה, תעשיה ועוד ומלווה פרוייקטים מורכבים של תמ"א 38.

עו"ד אלקיים פועל ככונס נכסים לבניית נכסים, השלמות בניה, רישום וניהול מבנים מטעם לקוחות פרטיים ובנקים. בין השאר מונה עו"ד אלקיים ככונס נכסים ע"י בית המשפט לביצוע של בניה מהמסד עד הטפחות, ככונס נכסים לניהול מבנים וככונס נכסים לרישום המבנים.

עו"ד אלקיים פעיל בתחום של הקצאת מקרקעין לפרוייקטים גדולים (עשרות דונמים) ומלווה פיתוחם עד לשלב של גמר (כגון פארק תעשיות עתירות ידע).

עו"ד אלקיים מעניק ליווי משפטי לפרוייקטים לבניה למגורים, לרבות בהליך שינוי הייעוד של קרקע חקלאית ואחרת. הליווי כולל הסכמים עם בעלי הקרקע, עם הגורמים המבצעים, ליווי התכנון מול הועדות הסטטוטוריות, טיפול בהיטל ההשבחה ומס שבח, התקשרות עם רוכשים ודיירים, ניהול מרשם הדיירים בפרוייקט, רישום בטאבו או ברשות מקרקעי ישראל, לרבות רישום בתים משותפים ועוד.

עו"ד אלקיים מייצג בפני מינהל מקרקעי ישראל, בועדות התכנון והבניה, בועדות הערר ובערכאות המשפטיות עסקאות מגוונות, כמו גם נושאים הקשורים, רובם ככולם, במקרקעין על ההיבטים המשפטים הנובעים מכך.

עו"ד אלקיים משמש כבעל תפקיד מבית המשפט בפרוייקטים בעלי היבטים בתחום הנדל"ן (מגשר, בורר, מנהל נכסים, נאמן וכיוצ"ב).

בתחום דיני חברות ושוק ההון, מרכז עו"ד אלקיים את הליווי המשפטי של החברות וכן עוסק בעריכת הסדרי נושים, הקצאות פרטיות, הסכמי שליטה והעברת מניות, מתן הודעות שוטפות לבורסה, כמו-גם ההליכים הקשורים לכך בערכאות השיפוטיות השונות. בשוק האג"חים ביצע וליווה עו"ד אלקיים מספר הסדרי נושים עד וכולל הנפקתן המחודשת של החברות.

צור קשר

רח' נירים 3 ,תל אביב 67060
בית קנדה, אגף C קומה 5

טל- 03-6251500
פקס- 03-6251515
office@elkayam-law.com

סגירת תפריט